PODNIKÁNÍ
Studium podnikání se týká aspektů organizací, velkých i malých, a jejich vztahu s komunitou, vládou a ekonomikou. Předmět zahrnuje pochopení toho, jak podnikatelé využívají své dovednosti k vytváření zisků (nebo ztrát) výrobou zboží a služeb.
Faktory, které dělají podnikání ziskovým a úspěšným, jsou zkoumány pomocí studií ze skutečného života. Studenti se učí analyzovat a hodnotit. To je nejen vybaví k racionálnímu úsudku o podnikání, ale poslouží také jako neocenitelné přenositelné dovednosti. Naší vizí je rozvíjet dovednosti v reálném světě, podnikání a zaměstnatelnost pro budoucí lídry a připravit naše studenty na náročné podnikatelské prostředí. Učební plán aplikuje učení na skutečné obchodní organizace a obchodní zprávy v reálném čase. Výuka zahrnuje všechny aspekty řízení podniku, začínající podnikatele, podnikatelské plány, financování, finance na provozování podniku, nábor a růst podniku, interní a externí faktory, které mohou ovlivnit podnikání, marketing a uspokojování potřeb zákazníků. Studenti se zamýšlejí nad širokou škálou obchodních scénářů, aby prozkoumali a porozuměli obchodnímu chování a rozvinuli kritické porozumění tomu, co podnikání je. Výuka integruje aktuální tematické oblasti, jako jsou digitální technologie
a e-commerce.